دیالیز عملیات منحصر به فرد به بیمار با کراتینین کلیه Enfermead 400
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز عملیات منحصر به فرد به بیمار با کراتینین کلیه Enfermead 400

دیالیز تنها عمل برای بیمار Enfermead با دیالیز 400Es کراتینین تنها گزینه برای من است؟ من به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین من است 400 recientemente.¿He شنیده ام که دیالیز برای بیمار لازم برای من است، این درست است؟ آیا من می توانم گزینه های دیگر؟

به عنوان کراتینین سرم به 400 افزایش یافته است، آن را بسیار فوری، انتقادی و زمان را به ti.Como بیماری های کلیوی پیشرونده است، می توان در دو جهت opuestas.Con درمان موثر در زمان توسعه یافته، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و سطح کراتینین می توان در غیر این صورت bajado.De، شما باید برای شروع دیالیز.

با این حال، از آنجا که کلیه خود را به طور معناداری سطوح کراتینین و سموم دیگر مانند اوره بدتر شده است، سیستاتین در sangre.Si خود را ساخته شده است این مواد بیماری زا در خون شما برای مدت زمان طولانی باقی می ماند، شما قطعا تجربه بسیاری malestares.Por پس از آن، شما مجبور به توسل به دیالیز است.

به عنوان بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه تخصصی در چین، ما باید گزینه های درمانی برای شکست ترمینال هدف renal.La درمان ما است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و کلیه مادری بهتر کار کند.

کلیه ها اندامهای مهم برای اولین بار برای فیلتر سموم از بدن، به دنبال روده و گوارش piel.Para کاهش استرس در کلیه ها، مهم است که به بهبود حذف سموم از طریق دیگر دو maneras.En بیمارستان ما ما با استفاده از دارو حمام، دایره درمانی درمان خوراکی انما درمان، دایره و طب گیاهی چینی و غیره sangre.Cuando برای پاک کردن خون در گردش سالم است، شما می توانید تنش در riñones.Además کاهش می دهد، شما می توانید عوارض در سایر اندام ها جلوگیری و بنابراین sistemas.Mientras می توانید یک محیط مساعد داخلی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی ایجاد کنید.

برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و کلیه کار بهتر، میکرو - طب چینی Osmotherapy است در روند tratamiento.Si اعمال میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز می توانید ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 به طور مستقیم و یا ترک پیام، هر کس می تواند کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: